Monday, February 26, 2007

بلاگ اسپات وبلاگ آلوچه خانوم را ردصلاحیت کرد

سلام. ناچارم این صفحه را آپدیت کنم. وبلاگ آلوچه خانوم از نیمه شب جمعه ناپدید شده. بدون دلیل و بدون هیچ زمینه قبلی. نام کاربری من و لوچه خانوم فعال است و نام وبلاگ با گزینه بازیابی کنارش قابل مشاهده است. اما با انتخاب این گزینه اعلام می شود این آدرس موجود نیست. در توضیحات بعدی فقط می شود فهمید احتمالاً این صفحه اشتباهاً Spam شناخته شده که در این صورت از ما عذر خواهی می شود. تنها راه تماس با سایت Blogspot هم یک صفحه شبیه کامنت بی سر و ته است که هر چه داخلش می نویسیم و می نویسیم جوابی نمی آید. به همین سادگی!

همیشه حواسمان بیشتر به نوشتن بود تا کجا نوشتن. آدرس عوض نکردیم تا فیلتر نشویم، تا خاطره های این صفحه و شمایلش و آدمهایی که سراغش را می گرفتند خراب نکینم. خیالمان بود این سرویس دهنده نازنین گوگل نشان( که آن روزها هنوز گوگل نشان هم نبود) ایرانی نیست که یک روز قیرش نباشد یک روز نفتش و یک روز صاحب بی صاحبش. و حالا مانده ایم بی خانه و همه آرشیومان هم پریده به نمی دانم کجا. نمی دانیم چرا. نمی دانیم چکار باید بکنیم و اصلاچکار می توانیم بکینم و به کجا شکایت کنیم. این را نوشتم که اولاً بدانید چه خبر است. دوماً اگر کسی می داند چه باید بکنیم کمک کند و دست آخر این که اعلام کنم به زودی داتمان را کام می کنیم و البته آرشیومان دو پای مبارکش رو به آسمان است فعلاً. جداً چکار کنیم؟ کسی آدرس خانه مسئول بلاگ اسپات یا عمه مکرمه اش را اگر می داند یک خبر کوچک به من بدهد لطفاً. واقعاً نمی دانیم برای پیگیری این قضیه چه باید بکنیم. تا اطلاع ثانوی این صفحه جورصفحه آلوچه خانوم را خواهد کشید. بد نیست چندروزی هم آلوچه خانوم مستاجر ما باشد. نه؟ پس اخبار آلوچه خانوم را فعلاً اینجا میشنوید تا اطلاع ثانوی. این یک درخواست کمک رسمی از تمام رفقای وبلاگی برای برگرداندن وبلاگ وزین آلوچه خانوم است خلاصه.

9 comments:

Anonymous said...

از روزی که آلوچه خانم رفت یک چشمم اشکه یک چشمم خون ...بهم بگو خل بهم بگو چل ...حقمه

Anonymous said...

ای بابا ...از خداوند صبر جمیل خواستاریم ...چرا آخه ...البته منم امروز یه ترا÷دی داشتم ...کامپیوتر محل کارم با همه پرو÷ه های روش ظاهرا هاردش رفت رو هوا !!!!
پس مجبور شدین خونه رو با آلوچه خانم شریک کنین فعلا ...بی مرد خانه پلا به آلوچه خانم جانم نیومده..بلکه هم بی زن خانه پلا به شما نیومده :دی

Anonymous said...

ولی جدا حیف آرشیو...:((

Anonymous said...

etefeghaan vase yeki dige ham hamchin etefaaghi oftaad,bayad be e-mail bezanin beheshoon gamoonam,miporsam e-maileshooono behetoon migam:)

Anonymous said...

سلام
فرجام عزيز، من هميشه فکر مي کنم لحظاتي را که نوشته ام، واقعن زندگي کرده ام، پيس به حرمت همان زندگي کردن، بي خيال آرشيو شو.
تا بعد

sara m said...

واي كه مرسي حداقل يه خبري دادي كه من يكي داشتم دق مي‌كردم هر روز به اينجا سر مي‌زدم تا خبري بگيرم اما دريغ ديگه كم كم داشتم بدجور نگران مي‌شدم مي‌خواستم بهتون اي‌ميل بزنم. نمي‌دونم چي بگم اما خدا كنه هر چه زودتر اين مشكل رفع شه باز خدا رو شكر خوندن آرشيو رو 2 هفته پيش تموم كردم و گرنه داغش بدجور رو دلم مي‌موند براتون دعا مي‌كنم

Anonymous said...

سلام
من كتابتون رو خيلي اتفاقي ديدم .و تا تمام نشد از پاي كامپيوتر تكون نخوردم.عالي بود.به شما تبريك ميگم .من واقعا لذت بردم.مدتها بود اينقدر از خوندن لذت نبرده بودم. باز هم بنويسيد مثل من زيادن كه منتظر هستن.

Anonymous said...

ببخشيد اسمم جا موند

Anonymous said...

aloche khanoom delam vaseye veblaget tang shode :( vaghti ba in jomle ( مشترک گرامي

دسترسي به اين سايت امکان پذير نميباشد .

) ro mididam ghosam migereft ... har az gahi miyomadam va mikhondamet ... alan khoshhalam ke inja mibinamet ... rasti az shabdar khabar dari ?