Thursday, February 1, 2007

چرا اینجا؟

سلام ! اینجا غریبه نیستم اما این خانه تازه است. این جا می خواهم چیزهایی را بنویسم که قرار است یا بوده یا قرار خواهد بود چاپ شود و اجرا شود و خوانده شود. خسته شده ام از انتظار. 5 سال است منتظرم شعرم خوانده شود، کتابم چاپ شود و ... . می خواهم اینجا هاراگیری هنری کنم. کتاب آلوچه خانوم را به عنوان اولین قدم شروع می کنم و هر 2 روز یک بخشش را به این صفحه اضافه می کنم. اگر به نظرتان ارزشش را داشت برایش تبلیغ کنید تا خواننده داشته باشد و حتما نظر بدهید. این صاحب مرده قرار بود کتاب باشد که با شعبده بازی های وزارت ارشاد در زمینه چاپ و نشر ناشر پیدا نکرد و خودم هم پول نداشتم چاپش کنم. پس اگر ارزش داشت معرفی کردنش به دیگران و نقد کردنش بزرگترین محبتی است که می کنید.

9 comments:

Anonymous said...

منکه هنوز میگم نکن....خود دانی

Anonymous said...

Lotfan baghiyasho bezar zoodatar. Khili ghashangh bood ,man 3 bar khondam hamin chand safha ro. Movafagh bashi

Anonymous said...

یه کامنت دادم نمی دونم شاید یادم رفت کلیک کنم بفرستمش بس که هیجان زده شدم اینجا رو دیدم اخه قرار بود بعد از امتحانام کتاب آلوچه خانومو برام بفرستی حالا یهو وسط امتحانام دیدم میتونم بخونمش...دیگه ما رو از درس و کار انداختی .. ولی بازم بنویس همشو بنویس بعد از امتحانام مشتریتم.. امیدوارم اینجا خوب رونق بگیره و چیزای خوب و قشنگی ازت بخونیم. مطمینم که اینجا خیلی خوب میشه

ولگرد said...

نشد؟؟ چه ناراحت شدم... جدا نشد؟؟ :(

Anonymous said...

سلام
دركتون ميكنم.چون منم به دردتون گرفتارم. فكر خوبيه منم چندتا ترجمه دارم شايد گذاشتم تو بلاگم.به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم.
www.maahestan.persianblog.com

Anonymous said...

سلام به ولگرد هم گفتم ولی تازگی خودش را میگیره مشکل شما مجوز بوده یا ناشر؟ اگه ناشره تا عید صبر کنید شاید من بتونم کاری انجام بدم البته میگم شاید....

Anonymous said...

kheili jaleb ast aghaye farjam, merci ke ma ro sharike khoondanesh mikonid.

jeerjeerak said...

Words are worthless unless read. This is not an artistic suicide, you're putting life into your words.

I enjoyed reading the chapters so far. Thank you.

Anonymous said...

عامو سال ۲۰۰۷ اووووو یادش بخیر،دلمان گرفت